Έρευνα: Ποιο ήταν το δώρο που πρόσφεραν σε συντριπτικό ποσοστό στους αγαπημένους τους οι Έλληνες την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Ρούχα και παπούτσια σε ποσοστό 74% το δώρο για τον Άγιο Βαλεντίνο, ακολούθησαν τα κοσμήματα σε ποσοστό 68%
Με αφορμή την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζει στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών για το διάστημα 12-14 Φεβρουαρίου και αποκαλύπτει τις δημοφιλέστερες κατηγορίες δώρων.
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, το 2025 πάνω από το 74% των συνολικών πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των ημερών 12-14 Φεβρουαρίου, αντιστοιχούσε στην κατηγορία μόδα (ρούχα και παπούτσια).
Επιπλέον, στις ειδικές υποκατηγορίες προϊόντων που σχετίζονται με την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές αγόρασαν δαχτυλίδια για δώρο (σε ποσοστό 68% επί του συνόλου των υποκατηγοριών) και ακολούθησαν οι υπηρεσίες spa (16%) και τα airpods (13%).
Αγορές και δώρα της τελευταίας στιγμής
Η αυξημένη κινητικότητα την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου σχετίζεται και με τη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι οποίοι τείνουν να αφήνουν την επιλογή του δώρου για την τελευταία στιγμή. Οι επιλογές τους φαίνεται να επικεντρώνονται σε δώρα που προσφέρουν έναν πιο προσωποποιημένο χαρακτήρα και συναισθηματική αξία, όπως είναι τα κοσμήματα, τα προϊόντα ομορφιάς και τα είδη ένδυσης.
Συγκεκριμένα, η κατηγορία κοσμήματα και αξεσουάρ κατέγραψε διπλασιασμό των πωλήσεων την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου σε σύγκριση με τις 13 Φεβρουαρίου. Τα είδη προσωπικής περιποίησης και ομορφιάς ακολούθησαν με αύξηση πωλήσεων της τάξης του 29% σε σύγκριση με την προηγούμενη ημέρα, γεγονός που δείχνει ότι πολλοί καταναλωτές επιλέγουν δώρα της τελευταίας στιγμής που σχετίζονται με την περιποίηση και την αισθητική.
Τέλος, συγκρίνοντας τα στοιχεία της φετινής ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου με το περσινό αντίστοιχο διάστημα (12-14 Φεβρουαρίου), παρατηρείται αύξηση και στην κατηγορία ηλεκτρονικά είδη (150%), γεγονός που δείχνει ότι οι καταναλωτές έκαναν επιλογές για πρακτικά και ηλεκτρονικά δώρα.
Σχετικά με την Klarna
Από το 2005 η Klarna έχει αποστολή να δυναμώσει το εμπόριο με επίκεντρο τις ανάγκες του καταναλωτή. Με περισσότερους από 150 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως και 2 εκατομμύρια συναλλαγές την ημέρα, οι ηθικές και βιώσιμες λύσεις πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης της Klarna φέρνουν την επανάσταση στον τρόπο που οι καταναλωτές αγοράζουν και πληρώνουν online, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ψωνίζουν πιο έξυπνα με μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και ευκολία.
Πάνω από 500.000 παγκόσμιοι συνεργάτες λιανικής, συμπεριλαμβανομένων των H&M, Saks, Sephora, Macy’s, IKEA, Expedia Group και Nike, έχουν ενσωματώσει την καινοτόμο τεχνολογία και τις λύσεις marketing της Klarna για να ενισχύουν την ανάπτυξή τους και την αφοσίωση των καταναλωτών. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το klarna.com/gr/.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr