Υποψιάζεστε ότι το παιδί έχει κάποια μαθησιακή δυσκολία; Απαντήστε στο ερωτηματολόγιο και δείτε τα αποτελέσματα!
Τα σχολεία ξεκίνησαν και οι μικροί μαθητές προσπαθούν να ανταποκριθούν όσο το δυνατόν καλύτερα στις σχολικές απαιτήσεις. Όμως είναι γεγονός ότι υπάρχει μια σημαντική μερίδα μαθητών που αντιμετωπίζει δυσκολία στο να προσαρμοστεί στο σχολικό πρόγραμμα. Οι μαθησιακές δυσκολίες είναι ένα σύνολο διαταραχών που μειώνουν την ικανότητα ενός παιδιού να επικοινωνήσει ή να μάθει και εμπερικλείουν μια ευρεία κατηγορία προβλημάτων όπως τις δυσκολίες αντίληψης, εγκεφαλικές δυσλειτουργίες, αυτισμό, δυσλεξία, αναπτυξιακή αφασία.
Τα σχολεία ξεκίνησαν και οι μικροί μαθητές προσπαθούν να ανταποκριθούν όσο το δυνατόν καλύτερα στις σχολικές απαιτήσεις. Όμως είναι γεγονός ότι υπάρχει μια σημαντική μερίδα μαθητών που αντιμετωπίζει δυσκολία στο να προσαρμοστεί στο σχολικό πρόγραμμα. Οι μαθησιακές δυσκολίες είναι ένα σύνολο διαταραχών που μειώνουν την ικανότητα ενός παιδιού να επικοινωνήσει ή να μάθει και εμπερικλείουν μια ευρεία κατηγορία προβλημάτων όπως τις δυσκολίες αντίληψης, εγκεφαλικές δυσλειτουργίες, αυτισμό, δυσλεξία, αναπτυξιακή αφασία.
To γραφείο Λογοθεραπείας- Ειδικής Αγωγής- Εκπαίδευσης, Ο πλανήτης της Φανής προτείνει ένα ενδεικτικό ερωτηματολόγιο το οποίο βασίζεται στην αναγνώριση χαρακτηριστικών και συμπεριφορών που ενδεχομένως αποκαλύπτουν κάποια μαθησιακή δυσκολία που μπορεί να ταλαιπωρεί το παιδί σας. Απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις με ΝΑΙ ή ΟΧΙ. Έπειτα, διαβάστε προσεκτικά στο τέλος του ερωτηματολογίου τι μπορεί να σημαίνουν οι απαντήσεις που δώσατε.
1. Αντιμετώπισε το παιδί έντονες δυσκολίες στην άρθρωση σε μικρότερη ηλικία (παρέλειπε/αντικαθιστούσε περισσότερα από ένα γράμματα, μπέρδευε συλλαβές, άργησε να «καθαρίσει» ο λόγος του);
2. Υπάρχει γονέας ή άλλος στην οικογένεια με διαγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίες ή γενικώς δυσκολίες κατά τη φοίτησή του στο σχολείο (συχνά παππούδες και γιαγιάδες αναφέρουν «δεν έπαιρνα τα γράμματα», «δε μου άρεσε το σχολείο»);.
3. Το δωμάτιο/πράγματα του παιδιού είναι συνήθως ακατάστατα και ανοργάνωτα;
4. Συχνά πριν τελειώσει μια δραστηριότητα/ένα παιχνίδι, περνάει σε άλλο γρήγορα και απότομα.
5. Έχει φυσική κλίση προς κάποιο άθλημα ή γενικότερα προς τον αθλητισμό;
6. Έχει φυσική κλίση προς τη ζωγραφική ή κάποια άλλη καλλιτεχνική δραστηριότητα;
Διαβάστε τη συνέχεια στο infokids.gr
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr