Εντυπωσιάζει το billboard του UP Greek Tourism στο Λονδίνο!

Την πρώτη της εβδομάδα στο διάσημο Piccadilly Circus του Λονδίνου κλείνει η διαφημιστική πινακίδα που τοποθέτησε η πρωτοβουλία προώθησης του ελληνικού τουρισμού UP Greek Tourism.

Την πρώτη της εβδομάδα στο διάσημο Piccadilly Circus του Λονδίνου κλείνει η διαφημιστική πινακίδα που τοποθέτησε η πρωτοβουλία προώθησης του ελληνικού τουρισμού UP Greek Tourism.



Η ομάδα δημοσίευσε μάλιστα και στιγμιότυπα του φωτογράφου Στούαρτ Πήρσον που απεικονίζουν το ηλεκτρονικό billboard που δημιούργησε ο Χάρης Τσεβής και το οποίο μέσα από ένα κολλάζ φωτογραφιών των ανθρώπων που χρηματοδότησαν την καμπάνια παρουσιάζει ένα ψαροκάικο έτοιμο να... σαλπάρει προς την Ελλάδα.

«Είμαστε κατενθουσιασμένοι που μπορέσαμε με επιτυχία να φέρουμε εις πέρας μία ακόμα καμπάνια του UP Greek Tourism. Κατανοούμε ότι αυτό έγινε σε μία περίοδο με οικονομικές δυσκολίες για τους περισσότερους από εμάς, κάτι που μας κάνει να εκτιμούμε ακόμα περισσότερο μία μία χωριστά τη συνεισφορά του κάθε ένα ανεξαρτήτου ποσού. Αυτή η έμπρακτη ανταπόκριση του κόσμου σε μία τόσο δύσκολη περίοδο για τη χώρα μας, μας συγκινεί βαθύτατα, γιατί ουσιαστικά πρόκειται για μια απόδειξη αγάπης για την Ελλάδα και πίστης στον τουρισμό της. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους», ανέφερε σε δήλωσή της η project manager της καμπάνιας του Λονδίνου, Κατερίνα Σπετσίου.


Η γιγαντοαφίσα ανεγέρθη το βράδυ της 31ης Ιανουαρίου και θα παραμείνει στο σημείο για δύο συνολικά εβδομάδες. Πρόκειται για την τρίτη καμπάνια που υλοποιεί η ομάδα του UP Greek Tourism μετά από Νέα Υόρκη και Ουώσινγκτον.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr