Θοδωρής Τεμερτζίδης: το παλικάρι από την Έδεσσα έγινε τοπ μόντελ του Dior Homme -Δεν ξεχνά τι φώναζε στις κύριες της λαϊκής που δούλευε
Μια τυχαία φωτογράφηση έμελλε να του αλλάξει ολόκληρη τη ζωή: από την Αριδαία βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη και από τον πάγκο της λαϊκής στα ατελιέ των μεγαλύτερων οίκων μόδας. Όπως γράφει το protothema.gr, o Τεό Τεμερτζίδης είναι η ζωντανή απόδειξη πως όταν επιθυμείς κάτι πολύ το σύμπαν συνωμοτεί για να το πετύχεις....
Μια τυχαία φωτογράφηση έμελλε να του αλλάξει ολόκληρη τη ζωή: από την Αριδαία βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη και από τον πάγκο της λαϊκής στα ατελιέ των μεγαλύτερων οίκων μόδας. Όπως γράφει το protothema.gr, o Τεό Τεμερτζίδης είναι η ζωντανή απόδειξη πως όταν επιθυμείς κάτι πολύ το σύμπαν συνωμοτεί για να το πετύχεις....
Από τότε που ήταν μικρό παιδί, η Αριδαία, μια περιοχή δίπλα στην Έδεσσα, δεν τον χωρούσε: «Ήθελα να κάνω άλλα πράγματα και να ξεφύγω από τον ασφυκτικό κλοιό της επαρχίας», λέει και συνεχίζει: «Στην ηλικία των 18 ένιωθα ότι ο συγκεκριμένος τόπος δεν ήταν για μένα». Σε μια περίοδο όπου προκηρύσσεται διαγωνισμός για την Πυροσβεστική κι εκείνος ετοιμάζει τα χαρτιά του, ένας φίλος του φωτογράφος τού προτείνει να του κάνει μια φωτογράφηση: «Όταν τύπωσε τις φωτογραφίες μου και τις έδειξε σε κάποια πρακτορεία, υπήρξε άμεση ανταπόκριση. Μέσα στους επόμενους κιόλας μήνες είχαν ήδη φτιάξει το book μου κι εγώ ετοιμαζόμουν για τις πρώτες δουλειές στο εξωτερικό».
Ο Τεό (Θοδωρής για τους φίλους του) Τεμερτζίδης θα πετάξει για Μιλάνο και Παρίσι συμμετέχοντας σε φωτογραφήσεις και καμπάνιες που δεν είχαν κάνει μοντέλα ετών. Με το «καλημέρα σας» θα φωτογραφηθεί για την αφίσα του «Topshop», θα κάνει «Vogue Homme», ενώ το πρακτορείο του δεν θα προλαβαίνει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του χώρου. «Έχω συνηθίσει πλέον να ζω με μια βαλίτσα στο χέρι και να αλλάζω συνεχώς αεροπλάνα», αναφέρει και συνεχίζει: «Από τη μία αυτό είναι κάτι που με κουράζει, αλλά από την άλλη με γεμίζει ενέργεια.
Ουσιαστικά δεν υπάρχει τίποτα σταθερό στη ζωή ενός μοντέλου - ούτε καν οι σχέσεις. Πώς μπορείς να είσαι με έναν άνθρωπο όταν τη μια ημέρα βρίσκεσαι στο Μιλάνο και την επόμενη πετάς για Νέα Υόρκη; ». Τον ρωτάμε εάν έχει βιώσει τη ζήλια των εκάστοτε γυναικών που ήταν σύντροφοί του κι εκείνος απαντά: «Όχι. Όταν είμαι μ’ ένα κορίτσι, είμαι μαζί του, δεν ψάχνομαι. Τι νόημα έχει να με ζηλέψει ο δικός μου άνθρωπος επειδή σε ένα editorial είχα κάποιο κορίτσι αγκαλιά; Μια φωτογράφηση είναι και τίποτα παραπάνω». Ο Τεό αγαπά τον ύπνο, τη γυμναστική και χαλαρώνει με ποπ μουσική και σινεμά: «Όταν ανακοίνωσα στους γονείς μου ότι θέλω να ασχοληθώ με τον χώρο της μόδας, ενοχλήθηκαν. Θυμάμαι τον πατέρα μου να μου λέει ότι αυτές δεν είναι δουλειές από τις οποίες ζεις. Ήθελαν κάτι που να μου εξασφαλίζει μονιμότητα και μέλλον. Αξέχαστος θα μου μείνει ο παππούς μου, ο οποίος όταν του έδειξα την πρώτη δουλειά μου με κοίταξε έκπληκτος. “Άλλο και τούτο!”, μου είπε ενοχλημένος. “Άνδρας πράγμα να φωτογραφίζεται και να πληρώνεται κι από πάνω!”».
Στις τελευταίες δουλειές του συγκαταλέγεται το ρωσικό «Playboy», το οποίο έκανε αίσθηση στην ευρωπαϊκή αγορά: «Ήταν ένα πολύ ευφάνταστο editorial, που συγκαταλέγεται ανάμεσα στις καλύτερες δουλειές μου. Δεν εμπεριείχε γυμνό. Δεν έχω κάνει και δεν θα κάνω ποτέ γυμνό. Θεωρώ πιο σέξι το να αφήνεις και κάτι στη φαντασία του άλλου από το να τα βγάζεις όλα φόρα παρτίδα». Παρά τις ατελείωτες φωτογραφήσεις και τις αμέτρητες καμπάνιες, η δουλειά που έκανε το όνομά του γνωστό στα μεγαλύτερα σαλόνια της μόδας ήταν αυτή με τον οίκο Dior: «Ανάμεσα σε δεκάδες μοντέλα, επέλεξαν εμένα. Ήταν μια άκρως τιμητική επιλογή, αφού την πόρτα ενός τέτοιου οίκου δεν την περνάς εύκολα. Ομολογώ πως ήταν μια συγκλονιστική εμπειρία. Ο επαγγελματισμός των συγκεκριμένων ανθρώπων και οι υψηλές προδιαγραφές που θέτουν σε κάνουν σίγουρα να βλέπεις τα πράγματα με άλλο μάτι. Έχεις πλέον και ο ίδιος άλλες απαιτήσεις από τον εαυτό σου».
Στον ελεύθερό του χρόνο μαθαίνει κιθάρα, πηγαίνει για ράφτινγκ ή παίρνει τη φωτογραφική του μηχανή και αποτυπώνει τοπία: «Όποτε βρίσκω χρόνο πετάγομαι μέχρι την Αριδαία για να δω τους γονείς μου και μάλιστα δεν σας κρύβω ότι κάποιες φορές τους βοηθώ πηγαίνοντας μαζί τους στη λαϊκή για να θυμηθώ τα παλιά».
Ένα μοντέλο φέρνει άραγε περισσότερο κόσμο στον πάγκο της λαϊκής; «Σαφώς!», απαντά γελώντας και συνεχίζει: «Η λαϊκή είναι το πανεπιστήμιο του πεζοδρομίου. Ενημερώνεσαι για τα πάντα, ακούς πολλές απόψεις και λες και τα δικά σου. Θυμάμαι κάποια φορά που είχε πέσει η αγοραστική κίνηση κι εγώ φώναζα στις κυρίες: “Ελα, πάρε! Τέτοια... έτρωγε και η Ορνέλα Μούτι κι έκανε ωραίο μπούτι!”».
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr