Ποια είναι η τεράστια διαφορά μεταξύ πλούσιων και πολυτελών ταξιδιωτών;
Τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ εύπορων και πολυτελών ταξιδιωτών, για την οποία πολλές φορές δημιουργείται σύγχυση, αποκαλύπτει η έρευνα MMGY 2017 – 2018 Luxury Travelers Paper.
Κεντρικό μήνυμα της έρευνας, η οποία διενεργήθηκε ανάμεσα σε αμερικανούς ταξιδιώτες, είναι ότι τα τουριστικά γραφεία και τα στελέχη διαφήμισης και μάρκετινγκ της τουριστικής βιομηχανίας δεν πρέπει να στοχεύουν στους ταξιδιώτες αποκλειστικά βάσει των εισοδημάτων τους, αφού, οι περισσότεροι εύποροι ταξιδιώτες δεν είναι ταξιδιώτες πολυτελείας.
Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι ταξιδιώτες πολυτελείας, που δαπανούν περισσότερα για πολυτελείς υπηρεσίες διαμονής και μεταφοράς, αποτελούν μόλις το 36% των εύπορων ταξιδιωτών στις ΗΠΑ.Οι εύποροι ταξιδιώτες ορίζονται ως εκείνοι με ετήσια εισοδήματα άνω των 125.000 δολαρίων και μέσο ετήσιο εισόδημα ύψους 217.000 δολαρίων.
Ένα τμήμα της κατηγορίας των εύπορων ταξιδιωτών είναι οι ταξιδιώτες πολυτελείας, με μέσο ετήσιο εισόδημα 224.000 δολαρίων. Παρότι τις 2 κατηγορίες ταξιδιωτών διαχωρίζει το ποσό των 7.000 δολαρίων μόνο, οι ταξιδιώτες πολυτελείας πραγματοποίησαν 62% περισσότερες δαπάνες στις διακοπές σε σχέση με τους εύπορους το τελευταίο 12μηνο.
Επίσης, οι ταξιδιώτες πολυτελείας σκοπεύουν να δαπανήσουν 68% περισσότερα σε ταξίδια αναψυχής σε σχέση με τους εύπορους το ερχόμενο 12μηνο. Από τα 22,1 εκατ. εύπορα νοικοκυριά της Αμερικής, το 11% δεν έκανε καθόλου διακοπές το περασμένο 12μηνο, ενώ από όσα έκαναν δεν προτίμησαν κατ’ ανάγκη πολυτελείς εμπειρίες διακοπών.
Οι επαγγελματίες του τουρισμού πρέπει να εξάγουν συμπεράσματα βάσει των ταξιδιωτικών συνηθειών των πελατών τους και όχι βάσει εισοδηματικών κριτηρίων ενώ η βιομηχανία θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη ψυχογραφικούς παράγοντες παρά δημογραφικούς, επισημαίνεται στην έρευνα.Άλλα συμπεράσματα της έρευνας είναι και τα ακόλουθα…
Το τελευταίο 12μηνο, οι ταξιδιώτες πολυτελείας έκαναν κατά μέσο όρο 4,7 διακοπές, έναντι 3,2 των εύπορων. -το 2017 οι ταξιδιώτες πολυτελείας σκοπεύουν να δαπανήσουν 4% περισσότερα σε σχέση με το 2016.-τα βασικότερα κίνητρα των ταξιδιωτών πολυτελείας για διακοπές είναι η ξεκούραση, η εξερεύνηση, οι εμπειρίες από διαφορετικούς πολιτισμούς, νέες κουζίνες και η καλλιέργεια των προσωπικών σχέσεων, αναφέρει το tornosnews.gr.
Οι παιδικές αναμνήσεις των ταξιδιωτών πολυτελείας επηρεάζουν τις επιλογές διακοπών. -το 66% των ταξιδιωτών πολυτελείας, έναντι 57% των εύπορων, προτιμούν τη δημιουργία αναμνήσεων σε σχέση με την απόκτηση υλικών αγαθών.
Τα 2 δημοφιλέστερα ξενοδοχειακά brand και για τις 2 κατηγορίες ταξιδιωτών είναι η Hilton και η Marriott. Ωστόσο, σημαντικά περισσότεροι ταξιδιώτες πολυτελείας προτιμούν την Four Seasons και την Westin.-Και οι 2 κατηγορίες προτιμούν στις αερομεταφορές τις εταιρίες Delta και American και ακολούθως τις United, Southwest και JetBlue.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr