Το ξέρατε; Κι όμως, ο καιρός επηρεάζει τη "διάθεση" των αναρτήσεων στα social media
Νέα διεθνή επιστημονική μελέτη υποστηρίζει πως όταν φτιάχνει ο καιρός, επηρεάζεται θετικά η ψυχική διάθεση των χρηστών με αποτέλεσμα οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να είναι πιο χαρούμενες.
Οι ερευνητές από την Ισπανία, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "PLoS One", ανέλυσαν 2,4 δισεκατομμύρια αναρτήσεις στο Facebook και 1,1 δισεκατομμύρια στο Twitter μεταξύ των ετών 2009-2016, χρησιμοποιώντας ένα ειδικό λογισμικό που ταξινομεί τις αναρτήσεις σε συναισθηματικά θετικές ή αρνητικές ανάλογα με τις χρησιμοποιούμενες λέξεις.
Στη συνέχεια, έγινε συσχέτιση των αναρτήσεων με τα ημερήσια μετεωρολογικά δεδομένα κάθε περιοχής. «Η μελέτη μας είναι η πρώτη που παρατηρεί και μετρά τη σχέση ανάμεσα στον κακό καιρό και στο συναισθηματικό περιεχόμενο των αναρτήσεων στο Twitter και στο Facebook", δήλωσε ο καθηγητής Εστεμπάν Μόρο του Πανεπιστημίου Κάρλος 3 της Μαδρίτης.
"Το μέγεθος της επίδρασης του καιρού είναι τόσο μεγάλο, που είναι ανάλογο με την αλλαγή στην ψυχική διάθεση των χρηστών μετά από γεγονότα όπως ένας σεισμός ή ένα περιστατικό μαζικών δολοφονιών σε σχολείο", πρόσθεσε.
"Βρήκαμε ότι ο τρόπος που εκφραζόμαστε, διαμορφώνεται από τον καιρό. Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες, όπως οι πολύ χαμηλές ή πολύ υψηλές θερμοκρασίες, η μεγάλη υγρασία και η πολλή συννεφιά, δρουν αρνητικά στη συναισθηματική έκφραση των αναρτήσεων" δήλωσε, όπως σημειώνει ο ΣΚΑΪ, ο ερευνητής Νικ Ομπράντοβιτς του Εργαστηρίου Media Lab του ΜΙΤ.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr