Δυο στους τρεις Έλληνες είναι πάντα συνδεδεμένοι στο Ίντερνετ-Το 74% όμως ανησυχεί για τα προσωπικά του δεδομένα

Περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (56%) συμφωνούν ότι η ψηφιακή δικτύωση αποτελεί άρρηκτο κομμάτι της κοινωνικής τους ζωής. Δυο στους τρεις είναι πάντα συνδεδεμένοι -κυρίως μέσω φορητών συσκευών- στο Internet (always on) και περίπου οι μισοί (46%) χρησιμοποιούν υπηρεσίες micro blogging, όπως το Twitter.

Περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (56%) συμφωνούν ότι η ψηφιακή δικτύωση αποτελεί άρρηκτο κομμάτι της κοινωνικής τους ζωής. Δυο στους τρεις είναι πάντα συνδεδεμένοι -κυρίως μέσω φορητών συσκευών- στο Internet (always on) και περίπου οι μισοί (46%) χρησιμοποιούν υπηρεσίες micro blogging, όπως το Twitter.



Τα παραπάνω συμπεράσματα αποτελούν μέρος του Wave 7, της πιο φιλόδοξης παγκόσμιας έρευνας για τα social media, η οποία γίνεται κάθε χρόνο από το 2006 με δείγμα που ξεπερνά το 1 δισ. ενεργών χρηστών στο Ιnternet. Τα φετινά αποτελέσματα ανακοινώθηκαν στην Αθήνα από τη UM, μέλος της IPG Mediabrands.

Η συγκεκριμένη έρευνα εντοπίζει τις δυναμικές αλλαγές που συντελούνται στο περιβάλλον των social media τα τελευταία επτά χρόνια. Οι συμμετέχοντες από όλες τις χώρες συμφωνούν ότι το μεγάλο πλεονέκτημα των social media έγκειται στην ικανότητα τους να ενισχύουν τις ανθρώπινες σχέσεις. Σε ότι αφορά στο ελληνικό κοινό, τα social media αποτελούν επιπλέον ένα μέσο διασκέδασης και προσωπικής έκφρασης.

Την ίδια στιγμή, το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο συνεχίζει να αποτελεί θέμα συζήτησης.  Το 67% των συνδεδεμένων καταναλωτών παγκοσμίως και το 74% των Ελλήνων αντίστοιχα, προβληματίζονται  γύρω από την ποσότητα των προσωπικών τους δεδομένων που διατίθεται στο διαδίκτυο. Ωστόσο, πάνω από το 43% υποστηρίζουν brands που χρησιμοποιούν  προσωπικά δεδομένα για την προώθηση αγαθών, υπό την προϋπόθεση της βελτίωσης της διαδικτυακής τους εμπειρίας.

Περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (56%) συμφωνούν ότι η ψηφιακή δικτύωση αποτελεί άρρηκτο κομμάτι της κοινωνικής τους ζωής. Δυο στους τρεις είναι πάντα συνδεδεμένοι -κυρίως μέσω φορητών συσκευών- στο Internet (always on) και περίπου οι μισοί (46%) χρησιμοποιούν υπηρεσίες micro blogging, όπως το Twitter.

Τα παραπάνω συμπεράσματα αποτελούν μέρος του Wave 7, της πιο φιλόδοξης παγκόσμιας έρευνας για τα social media, η οποία γίνεται κάθε χρόνο από το 2006 με δείγμα που ξεπερνά το 1 δισ. ενεργών χρηστών στο Ιnternet. Τα φετινά αποτελέσματα ανακοινώθηκαν στην Αθήνα από τη UM, μέλος της IPG Mediabrands.

Η συγκεκριμένη έρευνα εντοπίζει τις δυναμικές αλλαγές που συντελούνται στο περιβάλλον των social media τα τελευταία επτά χρόνια. Οι συμμετέχοντες από όλες τις χώρες συμφωνούν ότι το μεγάλο πλεονέκτημα των social media έγκειται στην ικανότητα τους να ενισχύουν τις ανθρώπινες σχέσεις. Σε ότι αφορά στο ελληνικό κοινό, τα social media αποτελούν επιπλέον ένα μέσο διασκέδασης και προσωπικής έκφρασης.

Την ίδια στιγμή, το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο συνεχίζει να αποτελεί θέμα συζήτησης.  Το 67% των συνδεδεμένων καταναλωτών παγκοσμίως και το 74% των Ελλήνων αντίστοιχα, προβληματίζονται  γύρω από την ποσότητα των προσωπικών τους δεδομένων που διατίθεται στο διαδίκτυο. Ωστόσο, πάνω από το 43% υποστηρίζουν brands που χρησιμοποιούν  προσωπικά δεδομένα για την προώθηση αγαθών, υπό την προϋπόθεση της βελτίωσης της διαδικτυακής τους εμπειρίας.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr