3οι στη χρήση των multimedia οι Έλληνες στην εργασία τους, αλλά ουραγοί στα εταιρικά site

Το... χάλκινο μετάλλιο στη χρήση multimedia υλικού κατακτούν οι εργαζόμενοι στις ελληνικές επιχειρήσεις (με πάνω από 10 άτομα προσωπικό), καθώς το 16% χρησιμοποιεί multimedia υλικό από την εργασία του.

Το... χάλκινο μετάλλιο στη χρήση multimedia υλικού κατακτούν οι εργαζόμενοι στις ελληνικές επιχειρήσεις (με πάνω από 10 άτομα προσωπικό), καθώς το 16% χρησιμοποιεί multimedia υλικό από την εργασία του.



Υψηλότερα ποσοστά επιδεικνύουν μόνο οι Ολλανδοί με 23% και οι Μαλτέζοι με 20%, ενώ ο μέσος όρος στην Ευρωπαϊκή Ενωση των 28 χωρών μελών είναι 11%.
Οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα χρησιμοποιούν blog σε ποσοστό 11%, όταν οι Ολλανδοί επιδεικνύουν 27%, οι Βρετανοί 23% και οι Ιρλανδοί 20%. Οι εργαζόμενοι σε επιχειρήσεις της ΕΕ που σερφάρουν στην μπλογκόσφαιρα φτάνουν το 10%.
Οι Ελληνες είναι τακτικοί επισκέπτες και πηγών πληροφόρησης που συνθέτουν οι χρήστες του διαδικτύου, όπως η wikipedia και άλλες wiki εφαρμογές, με 7%, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 6%. Τα μεγαλύτερα ποσοστά εμφανίζονται στην Λιθουανία (14%), την Κροατία (13%), την Γερμανία και την Μάλτα (11%) και την Αυστρία (10%).

Στο μ.ό. της ΕΕ στη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οι ελληνικές επιχειρήσεις βρίσκονται στην μέση περίπου σε τρεις λίστες που αφορούν τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης:
Τουλάχιστον ένα μέσο διαδικτυακής επικοινωνίας (social media) χρησιμοποιεί το 34%, έναντι του 30% στην ΕΕ και των 55% της Μάλτας, 50% της Ολλανδίας, 48% της Ιρλανδίας, 45% της Σουηδίας και 42% της Βρετανίας.
Επίσημη πολιτική για τη χρήση τους έχει το 8%, όπως και συνολικά η ΕΕ. Τα υψηλότερα ποσοστά έχουν Ιρλανδία (20%), Ολλανδία (18%), Κύπρος (17%) και Δανία (16%).
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social networks) χρησιμοποιεί το 28%, επίσης αντίστοιχο του μέσου κοινοτικού όρου. Πρώτοι σε αυτή τη λίστα είναι οι Μάλτα (52%), Ιρλανδία (46%), Ολλανδία (45%), Σουηδία (42%) και Βρετανία (40%).

Ουραγοί στις ιστοθέσεις των επιχειρήσεων

Η Ελλάδα επιδεικνύει μόλις το 5ο χαμηλότερο ποσοστό μεταξύ των επιχειρήσεων που παρουσιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο διαδίκτυο, με 61%, μπροστά μόνο από Ρουμανία (42%), Βουλγαρία (47%), Λετονία (56%) και Πορτογαλία (59%).
Ο κοινοτικός μέσος όρος φτάνει το 73%, ενώ οι πρωταγωνιστές στην διαδικτυακή εταιρική παρουσία είναι οι Δανοί με 92%, οι Σουηδοί με 89%, οι Αυστριακοί με 86%, οι Γερμανοί και οι Ολλανδοί με 84%.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr