TopWoman η Χριστίνα Πλακόπητα που δημιούργησε το www.NetRobe.com για να ψωνίζετε online ρούχα και αξεσουάρ! (φωτό)

Οι πάνω από 100.000 χρήστες του Netrobe.com μπορούν να εμπνευστούν για το στυλ, τις νέες τάσεις, για νέους συνδυασμούς μόδας και να μάθουν να ψωνίζουν στοχευμένα. Το target group του site, είναι κυρίως γυναίκες από 17- 40 χρονών που αγαπούν τη μόδα, ενώ οι υπηρεσίες του αυτήν τη στιγμή είναι σε μια μορφή δωρεάν εφαρμογής και κοινωνικού δικτύου.

Οι πάνω από 100.000 χρήστες του Netrobe.com μπορούν να εμπνευστούν για το στυλ, τις νέες τάσεις, για νέους συνδυασμούς μόδας και να μάθουν να ψωνίζουν στοχευμένα. Το target group του site, είναι κυρίως γυναίκες από 17- 40 χρονών που αγαπούν τη μόδα, ενώ οι υπηρεσίες του αυτήν τη στιγμή είναι σε μια μορφή δωρεάν εφαρμογής και κοινωνικού δικτύου.


Σαν εφαρμογή, ο χρήστης μπορεί να φτιάξει την δική του διαδικτυακή γκαρνταρόμπα αλλά και μια λίστα ευχών, ανεβάζοντας τα ρούχα που έχει ή κάνοντας «hang» (πρόσθεση από το διαδίκτυο) ρούχα που έχει ψωνίσει διαδικτυακά ή που θέλει να αγοράσει. Έπειτα έχει την δυνατότητα να φτιάξει συνδυασμούς (σύνολα) και να τους αποθηκεύσει για να τους θυμάται ή και να τους μοιραστεί με τους φίλους του που τον ακολουθούν.
Στην συνέχεια, και βάση των χρηστών που θέλει να ακολουθήσει, έχει μια μεγάλη πηγή προτάσεων από προτεινόμενα προϊόντα για να αγοράσει ή ολόκληρους συνδυασμούς από προϊόντα και το πως να τα φορέσει.


Η δημιουργός του site Χριστίνα Πλακοπήτα αναφέρει πως ήταν αμέτρητες οι δυσκολίες στο νέο ξεκίνημα, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την τεχνολογία καθώς πρόκειται για έναν κλάδο που εξελίσσεται και αλλάζει ταχύτατα. Συν-ιδρυτής του Netrobe, είναι ο Λεωνίδας Τσεμεντζής, που ανέλαβε την τεχνολογική ανάπτυξη της ιδέας. toxrima.gr


Προσθέτει πως εξ’ αρχής ήταν μεγάλη η δυσκολία λόγω του ήδη ανεπτυγμένου και πολύ ανταγωνιστικού χώρου της μόδας σε ό, τι αφορά τις online επιχειρήσεις και πως  στόχος ήταν πάντα μια εφαρμογή και επιχείρηση που να απευθύνεται σε ένα παγκόσμιο κοινό και όχι μόνο στην Ελλάδα. Σημειώνει ακόμα πως αυτό έχει επιτευχθεί με το mobile application τους στην Αμερική, Βραζιλία, Ιαπωνία και Ρωσία. Ενώ, δουλεύουν με ξένες και Ελληνίδες fashion bloggers, αλλά και stylists που έχουν οι ίδιες ένα δικό τους διεθνές δίκτυο.


Η πιο σημαντική τους υπηρεσία μέχρι σήμερα είναι αυτή που υλοποιούν τώρα και θα λανσαριστεί στο τέλος Ιανουαρίου. Η υπηρεσία αυτή θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να απευθυνθούν σε μια ομάδα πετυχημένων και αναγνωρισμένων stylists, οι οποίοι θα βοηθούν τους χρήστες να ντυθούν δίνοντας τους προτάσεις για το τι θα πρέπει να φορέσουν από όσα έχουν στη ντουλάπα τους ή τι θα πρέπει να αγοράσουν. Ενώ, εμπορικά επίσης είναι ο πιο κατάλληλος τρόπος για εκείνους να έχουν έσοδα, πέρα από τις πωλήσεις που δημιουργούνται από το site.


Η ομάδα του site, είναι ακόμα μια μικρή ομάδα που δεν ξεπερνάει τα 10 άτομα, τα οποία ασχολούνται με την τεχνολογία της εφαρμογής, το product development, το design, το marketing και την ανάπτυξη του social network του ίδιου του Netrobe, καθώς και πολύ έντονα με το fashion editorial κομμάτι.

Το όνειρό της Χριστίνας Πλακοπήτα, είναι , να πετύχει αυτό το εγχείρημα στο εξωτερικό, χτίζοντάς το με ελληνικά θεμέλια. Εύχεται να μεγαλώσει σε μία κερδοφόρα εταιρεία και να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση. Τέλος, πιστεύει πολύ πως η τεχνολογία δίνει την δυνατότητα να βγούμε εκτός συνόρων και να ανταγωνιστούμε σε ένα διεθνές επίπεδο, που δεν επηρεάζεται από τις δυσκολίες της Ελλάδας. Ενώ τέλος, αναφέρει πως  έχουμε απίστευτο ανθρώπινο δυναμικό και μεγάλες πηγές ανάπτυξης σε αυτόν  τον  κλάδο στην Ελλάδα και πως  οι νέοι πρέπει να το  εκμεταλλευτούν.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr