Το success story της Γιώτης: 85 χρόνια παράδοσης σε 25 χώρες και 5 ηπείρους – Μεγαλώσαμε με την κρέμα του
Του ΚΟΣΜΑ ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΥ, imerisia.gr
Στόχος τους είναι να προσφέρουν στα Ελληνόπουλα μια αγνή δυναμωτική τροφή με αγνά συστατικά, λανσάροντας έτσι τα καινοτόμα -για την εποχή τους- προϊόντα Άνθος Ορύζης Γιώτης και Άνθος Αραβοσίτου Γιώτης, τα οποία αποτελούν και τις πρώτες βρεφικές και παιδικές κρέμες στην Ελλάδα. Οι δύο κρέμες γίνονται γρήγορα σήμα κατατεθέν του ονόματος Γιώτης και η συνεισφορά είναι τεράστια, σε μια Ελλάδα του Μεσοπολέμου που μαστιζόταν από την παιδική θνησιμότητα.
Στην ανάπτυξη του ήδη εκταταμένου δικτύου πωλήσεων στο εξωτερικό και στη διέρυνση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων με νέες οικονομικές προτάσεις, υψηλής διατροφικής αξίας, εξακολουθεί να επενδύει η διοίκηση της Γιώτης Α.Ε., ανταποκρινόμενη στις απαιτητικές του σύγχρονου καταναλωτή. Με ένα χαρτοφυλάκιο 300 και πλέον προϊόντων, η Γιώτης εδώ και τρεις γενιές συνοδεύει την καθημερινή μας διατροφή, παραμένοντας σημείο αναφοράς για τη συνεισφορά της στην Ελλάδα του Μεσοπολέμου, που μαστιαζόταν τότε από την παιδική θνησιμότητα.
Η ιστορία της «Γιώτης», ξεκινά το 1930, όταν ο Ιωάννης και η Μαρία Γιώτη ιδρύουν στην Αθήνα την ομώνυμη εταιρεία. Στόχος τους είναι να προσφέρουν στα Ελληνόπουλα μια αγνή δυναμωτική τροφή με αγνά συστατικά, λανσάροντας έτσι τα καινοτόμα -για την εποχή τους- προϊόντα Άνθος Ορύζης Γιώτης και Άνθος Αραβοσίτου Γιώτης, τα οποία αποτελούν και τις πρώτες βρεφικές και παιδικές κρέμες στην Ελλάδα. Οι δύο κρέμες γίνονται γρήγορα σήμα κατατεθέν του ονόματος Γιώτης και η συνεισφορά της θεωρείται τεράστια.
Το 1950 ακολουθεί μια νέα καινοτομία για την επιχείρηση, καθώς λανσάρει το περίφημο Φρουί Ζελέ. Ένα πρωτοποριακό είδος παρασκευασμένο από φυσικές πρώτες ύλες, για να ακολουθήσει λίγο αργότερα η Κρέμα Καραμελέ.
Στα μέσα της δεκαετίας του '60 η οικογένεια Γιώτης διευρύνει τις προϊοντικές καινοτομίες, προσφέροντας αυτή τη φορά τη Φαρίνα, το πρώτο αλεύρι που φουσκώνει μόνο του. Ενώ, από τις αρχές της δεκαετίας του '90 εως και το 2007 ακολουθεί μια σειρά μεγάλων εξελίξεων: Ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των παιδικών τροφών Γιώτης, τούρτες Γιώτης, και μεγάλη ποικιλία έτοιμων επιδορπίων ψυγείου Γιώτης, που μέσα σε σύντομο χρόνο κερδίζουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού.
To 2010 ήταν μια χρονιά-σταθμός για την εταιρεία Γιώτης, καθώς ήταν η χρονιά που κυκλοφόρησε η επαναστατική σειρά επιδορπίων Sweet & Balance. Πρόκειται για την πρώτη ολοκληρωμένη σειρά επιδορπίων χωρίς ζάχαρη, με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, περιορισμένα λιπαρά και θερμίδες, και φυτικές ίνες, που είναι κατάλληλα και για διαβητικούς.
Ταυτόχρονα, την ίδια χρονιά εμφανίστηκαν στα ράφια οι ανανεωμένες συσκευασίες των προϊόντων Fytro και Bio Organic, που η εταιρεία εξαγόρασε το 2009. Τα τρία νέα αυτά brands, ανανεώνουν το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, αποδεικνύοντας την πίστη στην αποστολή της για προϊόντα που διαρκώς εξελίσσονται ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής και να έχουν φυσικά, λειτουργικά και ευεργετικά οφέλη στον οργανισμό και στην ποιότητα ζωής γενικότερα.
Στο πέρασμα των χρόνων, η εταιρεία Γιώτης εξελίσσεται και συνεχίζει να επενδύει δυναμικά στην Ελλάδα, στηρίζοντας την τοπική οικονομία. Με σύγχρονες μεθόδους παραγωγής, εξακολουθεί να δημιουργεί ελληνικά προϊόντα υψηλής ποιότητας και ασύγκριτης γεύσης, πάντα σε προσιτές τιμές που στηρίζουν την ελληνική οικονομία.
Εξαγωγές
Πλησιάζοντας στο 85ο έτος δραστηριποίησης, η Γιώτης Α.Ε. καταφέρνει να κερδίζει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση πολλών καταναλωτών και στις αγορές του εξωτερικού, μέσω της εξαιρετικής γεύσης και ποιότητας των προϊόντων της. Στόχος της εταιρείας είναι η λειτουργική τελειότητα, η ηγετική θέση των προϊόντων της και η στενή σχέση με τους καταναλωτές, αποσκοπώντας στην ικανοποίηση των πιο απαιτητικών αναγκών και προσδοκιών τους, προσαρμόζοντας τα προϊόντα στις διατροφικές και καταναλωτικές συνήθειες κάθε χώρας.
Έτσι, με σύνθημα «Σκέψου παγκόσμια - Δούλεψε τοπικά», η Γιώτης σήμερα έχει παρουσία σε περισσότερους από 25 προορισμούς σε πέντε ηπείρους. Συγκεκριμένα, στην Αφρική και Μέση Ανατολή έχει παρουσία στη Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ, το Μπαχρέιν, το Κουβέιτ και την Αίγυπτο. Στην Ευρώπη διακινεί τα προϊόντα της στη Γερμανία, την Αγγλία, το Βέλγιο, την Κύπρο, την Ολλανδία, τη Μάλτα, την Ισπανία, την Ιταλία, τη Σουηδία, και τη Νορβηγία. Ενώ στα Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη έχει τοποθετηθεί στην Αλβανία, τη Βουλγαρία, την Ρουμανία, τη ΠΓΔΜ, τη Σερβία, τη Ρωσία και την Ουκρανία. Αξιόλογη παρουσία έχει στην Άπω Ανατολή, (σε Σιγκαπούρη και Κίνα), στην Ωκεανία, (Αυστραλία) και στην Αμερική (ΗΠΑ, Καναδάς).
Εγκαταστάσεις
Στο ξεκίνημα της, οι εγκαταστάσεις της εταιρείας Γιώτης κάλυπταν περίπου 300 τ.μ., ενώ σήμερα, καταλαμβάνουν 30.000 τ.μ. διαθέτοντας τον πιο σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό της Ευρώπης.
Ο πλήρης εκσυγχρονισμός που έλαβε χώρα την τελευταία δεκαετία περιλαμβάνει κτιριακές επεκτάσεις, επεκτάσεις σε υπάρχουσες γραμμές παραγωγής, αγορά νέων γραμμών παραγωγής, καθώς και νέες συσκευαστικές μηχανές που καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα της παραγωγής.
Success story
- Η εταιρεία Γιώτης ιδρύθηκε το 1930 από τους Ιωάννη και Μαρία Γιώτη, παράγοντας την πρώτη τυποποιημένη βρεφική τροφή που παράχθηκε στην Ελλάδα.
- Το 1950 παράγονται τα πρώτα επιδόρπια «Φρουί Ζελέ», συνδυάζοντας γλυκό και φρούτο μαζί.
- Το 1965 το πρώτο αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, αποτελεί ακόμη μια καινοτομία της εταιρείας, με το brand name Φαρίνα Γιώτης.
- Το 1972 προστίθενται στο προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο οι βρεφικές κρέμες Φαρίν Λακτέ, Κρεμίτα και Δημητριακά.
- Το 2009 η εταιρεία εναρμονίζεται με τις σύγχρονες διατροφικές συνθήκες, λανσάροντας την πρωτοποριακή σειρά επιδορπίων Sweet & Balance.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr