Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι «χτυπάνε» και το λιμάνι του Πειραιά εκτός από ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά, δήλωσε σε δημοσιογράφους ο πρόεδρός τους Βλαντίμιρ Γιακούνιν.


Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά, δήλωσε σε δημοσιογράφους ο πρόεδρός τους Βλαντίμιρ Γιακούνιν.



«Είναι ενδιαφέρον, στην περίπτωση που βλέπουμε την προοπτική λειτουργίας των σιδηροδρομικών μεταφορών», είπε ο Γιακούνιν απαντώντας σε σχετική ερώτηση. Όπως σημειώνει το ρωσικό πρακτορείο οικονομικών ειδήσεων Prime, οι αρχικές προτάσεις για την ιδιωτικοποίηση του Πειραιά θα πρέπει να κατατεθούν έως τις 28 Απριλίου. Στην ερώτηση εάν οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι εκδηλώσουν αρχικώς το ενδιαφέρον τους ο κ. Γιακούνιν απάντησε θετικά.

Ο Β. Γιακούνιν προσέθεσε ότι οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι διατηρούν το ενδιαφέρον τους να αποκτήσουν την αντίστοιχη ελληνική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και την επισκευαστική εταιρεία ROSCO (σ.σ. η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού- ΕΕΣΣΤΥ) και αναμένουν τις αποφάσεις της ελληνικής πλευράς. Όπως είπε ειδικότερα, η ρωσική εταιρεία δεν έχει ακόμη λάβει «από τους Έλληνες την τελική απόφασή τους πώς θα προχωρήσουν την ιδιωτικοποίηση, γιατί συνεργάζονται με την ΕΕ και η ΕΕ τώρα λέει: Ας μην διαγράψουμε τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ας την ιδιωτικοποιήσετε πρώτα. Όμως έτσι δεν μπορεί να γίνει. Θα δούμε τι θα κάνουμε».

Το πρακτορείο υπενθυμίζει ότι ο Β. Γιακούνιν έχει ζητήσει από τον Πρόεδρο της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν την άδεια να συμμετάσχει στην ιδιωτικοποίηση των ελληνικών αυτών εταιρειών και σχετική χρηματοδότηση της συμφωνίας, από το καλοκαίρι ακόμη του 2013.
Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι ενδιαφέρονται για τους σιδηροδρόμους Βουλγαρίας και Ελλάδας, «στο πλαίσιο της ανάπτυξης του νέου διευρασιατικού διαδρόμου», που σχεδιάζει ο πρόεδρός τους, εξηγώντας ότι γίνεται λόγος για δίκτυο διαπλατυμένης σιδηροτροχιάς, που θα συνδέει το ρωσικό δίκτυο με το ευρωπαϊκό και θα επιτρέπει χωρίς αλλαγές σασί να φθάνουν έως και τη Βιέννη.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr