Το πραγματικό success story του Γιάννη Καρυπίδη και της Σταυρούλας Θεοδώρου από την Εύβοια: Συνδύασαν μέλι με βρώσιμο χρυσό κι έφτιαξαν ένα σούπερ προϊόν που η φήμη του έφτασε ως τα Harrods !
Το μέλι με βρώσιμα φύλλα χρυσού που ξετρελαίνει τους ξένους κάνοντας το να ξεπουλά στις αγορές του εξωτερικού, είναι μια πατέντα ελληνική, ιδέα ενός νεαρού ζευγαριού από την Εύβοια που ενώ ήταν έτοιμο να εγκαταλείψει τη χώρα αναζητώντας μια καλύτερη τύχη στη Βρετανία, αποφάσισαν να κάνουν μια τελευταία επαγγελματική προσπάθεια στην Ελλάδα. Και τα κατάφεραν.
Το μέλι με βρώσιμα φύλλα χρυσού που ξετρελαίνει τους ξένους κάνοντας το να ξεπουλά στις αγορές του εξωτερικού, είναι μια πατέντα ελληνική, ιδέα ενός νεαρού ζευγαριού από την Εύβοια που ενώ ήταν έτοιμο να εγκαταλείψει τη χώρα αναζητώντας μια καλύτερη τύχη στη Βρετανία, αποφάσισαν να κάνουν μια τελευταία επαγγελματική προσπάθεια στην Ελλάδα. Και τα κατάφεραν.
(Φωτό: newmoney.gr)
Ολα ξεκίνησαν από το γάμο ενός φιλικού τους ζευγαριού την Ανοιξη του 2012. Ενώ τα πάντα ήταν έτοιμα για τη μετανάσταυση του 31χρονου λογιστή Γιάννη Καρυπίδη και της 28χρονης νηπιαγωγού Σταυρούλας Θεοδώρου στη Μεγάλη Βρετανία, το ποτό που τους προσφέρθηκε στο γλέντι του συγκεκριμένου γάμου, τους έκανε να αλλάξουν σχέδια. Στη συνέχεια, όπως αποδείχθηκε, τους άλλαξε και μια για πάντα τη ζωή.
Το ποτό που τους προσφέρθηκε ήταν σαμπάνια με βρώσιμα φύλλα χρυσού. Η γεύση ιδιαίτερη και εντυπωσιακή. Τόσο που έκανε το ζευγάρι να σκεφθεί να βάλει φύλλα χρυσού και στο μέλι που πάππου προς πάππου παρήγαγε η οικογένεια της 28χρονης σήμερα Σταυρούλας Θεοδώρου.
Γρήγορα-γρήγορα σύστησαν την εταιρεία Stayia Farm, το όνομα της οποίας προέρχεται από τα αρχικά των ονομάτων τους Sta (Σταυρούλας) και Yia (Γιάννης), μετέτρεψαν, όπως διαβάζουμε στο voria.gr, ένα ακίνητο που είχαν σε συσκευαστήριο, επιμελήθηκαν και σχεδίασαν με ιδιαίτερη προσοχή του προϊόντος που θα παρήγαγαν και στο τέλος του 2012 παρουσίασαν την παγκόσμια καινοτομία: το μέλι Vasilissa με φύλλα βρώσιμου χρυσού 24 καρατίων.
Τα δύο παιδιά κατάφεραν να βάλουν τα προϊόντα τους στα μεγαλύτερα μαγαζιά του εξωτερικού, ακόμη και στα Harrods, ύστερα από επίπονες προσπάθειες.
Οπως αποκάλυψαν μιλώντας στο περιοδικό People της εφημερίδας Πρώτο Θέμα, το μέλι με τα φύλλα βρώσιμου χρυσού ήταν σίγουρα το κλειδί στο να ανοίξουν οι πόρτες για συζήτηση, αλλά ρόλο έπαιξαν και η συνέπεια στην αλληλογραφία, η εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων, οι καινοτόμες προσμείξεις και η ξεχωριστή συσκευασία.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr