Αλήθεια, αν η γεύση ήταν ορατή τι χρώμα θα είχε; Τι ήχο θα έκλεινε μέσα της; Δείτε την απάντηση! (βίντεο)

Τι χρώμα έχει η γεύση; Τι ήχο κλείνει μέσα της; Η απάντηση βρίσκεται στο εμπνευσμένο σποτάκι που δημιούργησε η Grey London για την εταιρία μπαχαρικών Schwartz και το προϊόν της Schwartz Flavour Shots! Μια ταινία που οι ίδιοι αποκαλούν “Sonic Flavourscape”.

Τι χρώμα έχει η γεύση; Τι ήχο κλείνει μέσα της; Η απάντηση βρίσκεται στο εμπνευσμένο σποτάκι που δημιούργησε η Grey London για την εταιρία μπαχαρικών Schwartz και το προϊόν της Schwartz Flavour Shots! Μια ταινία που οι ίδιοι αποκαλούν “Sonic Flavourscape”.

ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ

Για την ταινία χρειάστηκε να ανατιναχτούν με τέλειο συγχρονισμό, αρκετοί τόνοι πιπεριού, κάρδαμου, πάπρικας, πιπεριών τσίλι, λαχανικών και μυρωδικών!

Η μουσική που έγραψε ο Dj και παραγωγός MJ Cole έπαιξε σημαντικό ρόλο αφού κάθε έκρηξη αντιπροσωπεύει μία νότα, δημιουργώντας έτσι μία αρμονική σύνθεση εικόνας και ήχου!

Οι δημιουργοί της διαφήμισης ήταν ο Μάικ Κέννεντυ και η καλλιτεχνική υπεύθυνη Πωλίν Άσφορντ. Σκηνοθέτης ήταν ο Κρις Καίρνς ενώ τις πολύπλοκες εκρήξεις πυροδότησε η εταιρία “Machine Shop”.

Απολαύστε τη διαφήμιση στο tsemperlidou.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr