Το success story από μέλι: Apivita, η ελληνική μέλισσα ταξιδεύει στην Ιαπωνία με 5 εκατ. πωλήσεις και 330 εργαζόμενους διεθνώς

Σημαντική διείσδυση στις διεθνείς αγορές καταφέρνει η ελληνική... μέλισσα που ξεκινά το ταξίδι εκτός συνόρων, από το πρότυπο βιοκλιματικό κτίριο στο Μαρκόπουλο Αττικής. Ο λόγος για την Apivita, που φέτος βρίσκει πρόσφορο έδαφος στις αγορές της Ισπανίας και της Ιαπωνίας, επιτυγχάνοντας σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ από την επόμενη χρονιά, η αγορά των ΗΠΑ αναμένεται να έχει τον κύριο λόγο ανάπτυξης.

Σημαντική διείσδυση στις διεθνείς αγορές καταφέρνει η ελληνική... μέλισσα που ξεκινά το ταξίδι εκτός συνόρων, από το πρότυπο βιοκλιματικό κτίριο στο Μαρκόπουλο Αττικής. Ο λόγος για την Apivita, που φέτος βρίσκει πρόσφορο έδαφος στις αγορές της Ισπανίας και της Ιαπωνίας, επιτυγχάνοντας σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ από την επόμενη χρονιά, η αγορά των ΗΠΑ αναμένεται να έχει τον κύριο λόγο ανάπτυξης.



από τον Κοσμά Ζακυνθινό στο imerisia.gr

«Στην αγορά της Ισπανίας αναμένουμε αύξηση 25% στις πωλήσεις των προϊόντων μας, με τις εκτιμώμενες πωλήσεις να προσεγγίζουν τα 6 εκατ. ευρώ» όπως επισημαίνει στην «Η» ο Νίκος Κουτσιανάς, ιδρυτής της Apivita, υπογραμμίζοντας παράλληλα πως «η ίδρυση της θυγατρικής Apivita Japan στην Ιαπωνία, πρόκειται να συμβάλει κατά 5 εκατ. ευρώ στις ενοποιημένες πωλήσεις». Η ευρύτερη αγορά της Ασίας, σύμφωνα με τον ιδρυτή της επιχείρησης, αναμένεται να εμφανίσει τεράστια προοπτική ανάπτυξης στα επόμενα 5 χρόνια, με τις εξαγωγές να «τρέχουν» σε ρυθμό 30% στο εγγύς μέλλον.

Ταυτόχρονα, από το 2015 αναμένεται να ξεκινήσει πιο ενεργά η λειτουργία της θυγατρικής στις ΗΠΑ, της Apivita North America, διεισδύοντας στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου. Αξιοσημείωτο είναι πως παρά την περίοδο κρίσης, η εταιρεία έχει δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας απαριθμώντας συνολικά για τον όμιλο διεθνώς στους 330 εργαζομένους.

Το πάθος και το όραμα της Apivita επεκτείνεται σήμερα σε 15 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο: σε Κύπρο, Ισπανία, Ιαπωνία, Χονγκ Κονγκ, Σιγκαπούρη, Αυστραλία, Αμερική, Ουκρανία, Ρουμανία Βουλγαρία, κ.α. Μέσα στο 2014 η διεθνής παρουσία της Apivita ενισχύθηκε στην Ασία με την ίδρυση της θυγατρικής εταιρείας Apivita Japan, ενώ από την αρχή του έτους, έχει εγκαινιάσει δύο νέα καταστήματα (Kyoto και Fukuoka), φτάνοντας συνολικά τα 10 σημεία πώλησης στη χώρα.



H ζωή της μέλισσας

Πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία της Apivita, αποτέλεσε για τον Νίκο και τη Νίκη Κουτσιανά η κοινωνία και τα προϊόντα της μέλισσας, η πλούσια ελληνική χλωρίδα και η ολιστική προσέγγιση του Ιπποκράτη.

Το όνομα Apivita σημαίνει «η ζωή της μέλισσας» και προέρχεται από τις λατινικές λέξεις Apix (μέλισσα) και Vita (ζωή). Ενώ, το λογότυπο της είναι εμπνευσμένο από τις Μέλισσες των Μαλίων, ένα σπάνιο μινωικό κόσμημα του 18ου-17ου αιώνα π.Χ.

Οι δυο μέλισσες μαζί σχηματίζουν μια ένωση, που συμβολίζει τη γονιμότητα και την αρμονία. Επίσης, περικλείονται από ένα ανοιχτό κύκλο που αναπαριστά τη λύρα του Απόλλωνα, και συμβολίζει την αφοσίωση, την αειφόρο ανάπτυξη και την πίστη στον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό.

Οι ιδιοκτήτες της, φαρμακοποιοί στο επαγγέλμα, γνωρίστηκαν το 1972 σε ένα συνοικιακό φαρμακείο της Αθήνας, όπου ανακάλυψαν το κοινό τους πάθος για τη φύση. Παντρεύτηκαν σε εκείνο το φαρμακείο και δημιούργησαν μαζί τα πρώτα φυσικά καλλυντικά συνδυάζοντας προϊόντα της μέλισσας και ελληνικά βότανα.

Έτσι, λίγα χρόνια αργότερα, το 1979, γεννιέται η Apivita, η πρώτη εταιρεία φυσικών καλλυντικών στην Ελλάδα, καταφέρνοντας σήμερα να εξάγει τα προϊόντα της σε 14 χώρες, προβάλλοντας την ελληνική φύση και τον πολιτισμό της.

Πράσινη και οικολογική

Τον Ιανουάριο του 2013 ολοκληρώνεται το πρότυπο εργοστάσιο και κτίριο γραφείων της Apivita, στο Μαρκόπουλο Αττικής, το οποίο χαρακτηρίζεται από τεχνολογία αιχμής σε θέματα ενέργειας και περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αποτελώντας ένα από τα πρώτα οικολογικά βιοκλιματικά κτίρια παραγωγής στην Ελλάδα. Σε μια έκταση 7 χιλ. τ.μ., ο σχεδιασμός του νέου εργοστασίου και των γραφείων εκφράζει και εφαρμόζει τις ίδιες αρχές και αξίες στις οποίες οικοδομήθηκε η Apivita.

Το νέο εργοστάσιο και οι εγκαταστάσεις γραφείων της σχεδιάστηκαν σύμφωνα με τις αρχές της βιωσιμότητας ακολουθώντας την ιδέα των πράσινων κτιρίων με στόχο την επίτευξη του μέγιστου βαθμού ενεργειακής αυτονομίας. Με προσεκτική επιλογή υλικών και πρόβλεψη για τη διαχείριση του νερού, τη χρήση γεωθερμικής ενέργειας, φωτοβολταϊκών και ειδικές μελέτες φωτισμού, αερισμού, προσανατολισμού, φυτεμένες ταράτσες, το νέο κτίριο της Apivita φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς στη σύγχρονη αρχιτεκτονική.



» success story

1972-1978

Η Νίκη και ο Νίκος Κουτσιανάς ετοιμάζουν στο φαρμακείο τους τις πρώτες κρέμες προσώπου από βασιλικό πολτό.

1978

Δημιουργείται η Apivita, η πρώτη εταιρεία φυτικών καλλυντικών στην Ελλάδα. Ο Σπύρος Ορνεράκης σχεδιάζει τα εταιρικά stands.

2005

Είσοδος στην αγορά του Hong Kong. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στον χώρο των spas.

2006

Εγκαινιάζεται το πρώτο κατάστημα Apivita στην Ελλάδα, στην Αθήνα.

2009

Ιδρύεται η Apivita Farm. Επίσης ιδρύεται η πρώτη θυγατρική, στην Ισπανία.


Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr