2 βραβεία απέσπασε ο Όμιλος ΟΤΕ στα Effie Αwards για τις αποτελεσματικές ιδέες και τις ξεχωριστές επικοινωνιακές καμπάνιες του ΟΤΕ και της COSMOTE

Ο Όμιλος ΟΤΕ ήταν μεταξύ των πρωταγωνιστών στη φετινή διοργάνωση των Effie Awards, αποσπώντας δύο σημαντικές διακρίσεις για τις αποτελεσματικές ιδέες και τις ξεχωριστές επικοινωνιακές καμπάνιες του ΟΤΕ και της COSMOTE.

Ο Όμιλος ΟΤΕ ήταν μεταξύ των πρωταγωνιστών στη φετινή διοργάνωση των Effie Awards, αποσπώντας δύο σημαντικές διακρίσεις για τις αποτελεσματικές ιδέες και τις ξεχωριστές επικοινωνιακές καμπάνιες του ΟΤΕ και της COSMOTE.




Ο Διευθυντής Marketing Communications Strategy Σταθερής και Κινητής, κ. Χάρης Κονίνης, μαζί με μέλη της ομάδας Marketing ΟΤΕ και COSMOTE και της Bold Ogilvy.

Η COSMOTE απέσπασε το Silver Effie στην κατηγορία «Cause Related Marketing» για την ενέργειά της «Ο κόσμος μας, εσύ – Στηρίζουμε τις ακριτικές περιοχές». Πρόκειται για την τρίτη ενέργεια του προγράμματος «Ο κόσμος μας, εσύ», που δίνει στον καθένα τη δυνατότητα να δει την ιδέα του για έναν καλύτερο κόσμο, να γίνεται πραγματικότητα.



Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Λαιμού και το Πατουλίδειο Αθλητικό Κέντρο παραδόθηκαν, πλήρως ανακαινισμένα από την COSMOTE, στο Δήμο και τους κατοίκους των Πρεσπών.



Για τον ΟΤΕ, ο γνωστός «Θανασάκης», πρωταγωνιστής της επιτυχημένης επικοινωνιακής πλατφόρμας του συνδυαστικού πακέτου ΟΤΕ Double Play και ΟΤΕ TV, κατάφερε να κερδίσει την αγάπη του κοινού και το Bronze Effie στην κατηγορία «Τηλεπικοινωνίες/ Τεχνολογία/ Άλλα Αναλώσιμα».

Τα 2 βραβεία που απέσπασε ο Όμιλος ΟΤΕ επιβεβαιώνουν την έμφαση που δίνουν ΟΤΕ και COSMOTE στην αποτελεσματική επικοινωνία των προϊόντων και των δράσεών τους, βάζοντας τον πελάτη στο επίκεντρο.



O «Θανασάκης» του ΟΤΕ έχει κερδίσει την αγάπη του κοινού.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr